TdH 2014

zondag 13 september 2015

The Impending Winter

This week brought two moments of pride, and two harbingers of greater entities.

First, Kim Kelly of Noisey and bad meme fame discussed our opening track, and the first streamable track of 'Self', Absence. And she is positive: " [Terzij de Horde] have distinguished themselves by dint of a captivating, layered sound that blasts a black metal core with fragments of noise and heavy doses of melancholia. It is poetic, cerebral music that channels aggression and catharsis into something fruitful."

Listen here:

Besides that, the first show in support of 'Self' has been announced, we will share the stage of Into Darkness II with our good friends of The Great Old Ones, Gg:ull and Dystopia, as well as Nightbringer and Naglfar, the 28th of November in Leeuwarden.



More streams, more shows soon.

1 opmerking:

  1. Aandacht!!! Aandacht!!! Aandacht!!! Aandacht!!!

    Heeft u een lening nodig, zo ja, mijn contract, mijnheer Kresten Høglund, die me een paar weken terug helpt met een lening, ik moet deze wereld delen om mensen te laten weten dat er nog steeds goede, verwarmde mensen op de wereld zijn. Ik heb echt geld verloren aan oplichters online, omdat ik wanhopig op zoek was naar een lening. Totdat ik een opmerking over hem zag, contact met hem opnemen, geen fout maar dromen voor mij. Nu ben ik een gelukkige man met mijn familie. Neem contact met hem op als je een lening nodig hebt via e-mail: findlending@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen